آخرین اخبار

حرکت جمعی، گامی ضروری جهت تحول در آموزش و پرورش  

به گزارش روابط عمومی جمعیت فرهنگیان جوان، دومین روز از نشست جمعیت فرهنگیان جوان با حضور ساسان زارع آغاز شد. وی در ابتدا با تاکید بر اثربخشی هر فعالیت بیان کرد: هرجا رهبری با مجموعه‌هایی به گفتگو نشسته‌اند بر اثربخشی و تغییر در میدان تاکیده کرده‌اند به همین خاطر اصل هر فعالیتی بر اتفاق و […]

اشتراک گذاری

به گزارش روابط عمومی جمعیت فرهنگیان جوان، دومین روز از نشست جمعیت فرهنگیان جوان با حضور ساسان زارع آغاز شد. وی در ابتدا با تاکید بر اثربخشی هر فعالیت بیان کرد: هرجا رهبری با مجموعه‌هایی به گفتگو نشسته‌اند بر اثربخشی و تغییر در میدان تاکیده کرده‌اند به همین خاطر اصل هر فعالیتی بر اتفاق و تغییر در میدان است.

وی در ادامه بیان کرد: مسائل گام دوم انقلاب از جنس ساختن و پرداختن است و در این میان نقش حلقه‌های میانی حائز اهمیت می‌شود. حلقه‌های میانی که شما معلمان هستید باید بضاعت جدید تولید کنید یعنی دو ماموریت در مدارس دارید اول اینکه در هر مدرسه یک هسته مقاومت‌ مردمی بین معلمان ایجاد کنید و دوم، هسته های مقاومت دانش آموزی شکل دهید. اگر این جبهه معلمان و دانش آموزان ایجاد شود مسائل حل خواهد شد.

 

سخنران بعدی سجاد نیک‌منش معاون هماهنگ کننده بنیاد خاتم الاوصیاء بود، وی با تاکید بر حرکت‌های جمعی بیان کرد: حرکت‌های فردی اثربخش نیست. در حوزه تعلیم و تربیت باید افرادی که دغدغه حلقه میانی شدن را دارند شناسایی کرده و جریان پرقدرتی را شکل دهیم. دغدغه این حلقه‌ها باید این باشد که فرهنگیان دیگری شناسایی شود که بتوان با کمک آن‌ها راهکارهایی در مورد مسائل تعلیم و تربیت ارائه داد که فراگیر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *