آخرین اخبار
دبیر جمعیت فرهنگیان جوان استان خوزستان در نشست هم اندیشی دبیران شهرستانی این استان

با شکل گیری حلقه های میانی در آموزش و پرورش، می توان تحولی شگرف ایجاد کرد

دبیر جمعیت فرهنگیان جوان استان خوزستان در نشست هم اندیشی مسئولین جمعیت فرهنگیان جوان استان که در روز پنجشنبه ۲۷ بهمن ماه در حوزه علمیه امام مهدی(عج) برگزار شد نکاتی را مطرح کرد.
اشتراک گذاری
نویسنده : سجاد رئیسی
منبع : روابط عمومی جمعیت فرهنگیان جوان استان خوزستان

 

https://s27.picofile.com/file/8460024342/Layer_2.jpg

به گزارش روابط عمومی جمعیت فرهنگیان جوان استان خوزستان، دبیر جمعیت فرهنگیان جوان استان خوزستان در نشست هم اندیشی مسئولین جمعیت فرهنگیان جوان استان که در روز پنجشنبه ۲۷ بهمن ماه در حوزه علمیه امام مهدی(عج) برگزار شد نکاتی را مطرح کرد.

آقای آقاسی دبیر جمعیت فرهنگیان جوان استان خوزستان ضمن خیرمقدم به میهمانان و اشاره به اهداف برگزاری نشست و با اشاره به فعالیت های انجام شده در جمعیت فرهنگیان جوان استان خوزستان به آمادگی جمعیت فرهنگیان جوان برای همکاری در عرصه های مختلف جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش استان تاکید کردند.

ایشان با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری (مدظله) برای ایجاد حلقه‌های میانی و بهره‌گیری از این حلقه‌ها برای به فعلیت رساندن ظرفیت ها، یکی از وظایف این تشکل را تشکیل و تقویت حلقه های میانی در آموزش و پرورش دانستند و تاکید کردند که با شکل گیری حلقه های میانی در آموزش و پرورش، می توان تحولی شگرف ایجاد کرد.

https://s27.picofile.com/file/8460024450/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B3%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B6_%DB%B1%DB%B0%DB%B5%DB%B6%DB%B3%DB%B1.jpg

دبیر جمعیت فرهنگان جوان استان خوزستان ضمن تقدیر از مدیر کل آموزش و پرورش و ابتکار ایشان در رابطه با طرح مشاورین جوان ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها گفت: جمعیت فرهنگیان جوان می تواند در کنار مشاورین جوان ادارات هر شهرستان فعالیت های بسیاری را که شاید دیگر ارکان های ادارات توان انجام آنها را نداشته باشند را به بهترین نحو انجام دهند. ما در جمعیت فرهنگیان جوان اگر بخواهیم کار تربیتی انجام دهیم گلوگاه آموزش و پرورش را مدرسه می دانیم و مهم ترین پست در آموزش و پرورش در این تعریف مدیریت مدرسه می باشد.  ایشان تاکید کردند؛ در سطح استان مدیران بالقوه و بالفعل هم فکر بسیاری را داریم که می توانند مدارسی در سطوح ابتدایی و متوسطه را مدیریت کنند تا مجموعه ای از مدارس دولتی را شکل دهند و تحولی در سطح مدارس استان را شکل دهند. انشاءالله که به یک آموزش و پرورشی برسیم که در تراز انقلاب اسلامی و طبق انتظارات مقام معظم رهبری(مدظله) باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *