آخرین اخبار

نشست هم اندیشی مسئولین جمعیت فرهنگیان جوان استان خوزستان برگزار شد

نشست هم اندیشی مسئولین جمعیت فرهنگیان جوان استان خوزستان با حضور جناب آقای حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان و حجت الاسلام والمسلمین سلطانی ، مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا استان خوزستان در روز پنجشنبه ۲۷ بهمن ماه در حوزه علمیه امام مهدی(عج) برگزار شد.
اشتراک گذاری
نویسنده : سجاد رئیسی
منبع : روابط عمومی جمعیت فرهنگیان جوان استان خوزستان

https://s27.picofile.com/file/8460044318/009.jpgبه گزارش روابط عمومی جمعیت فرهنگیان جوان استان خوزستان، نشست هم اندیشی مسئولین جمعیت فرهنگیان جوان استان خوزستان با حضور جناب آقای حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان و حجت الاسلام والمسلمین سلطانی ، مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا استان خوزستان در روز پنجشنبه ۲۷ بهمن ماه در حوزه علمیه امام مهدی(عج) برگزار شد.

در ابتدای این نشست ، آقای آقاسی دبیر جمعیت فرهنگیان جوان استان خوزستان ضمن خیرمقدم به میهمانان و اشاره به اهداف برگزاری نشست و با اشاره به فعالیت های انجام شده در جمعیت فرهنگیان جوان استان خوزستان به آمادگی جمعیت فرهنگیان جوان برای همکاری در عرصه های مختلف جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش استان تاکید کردند.https://s27.picofile.com/file/8460044200/010.jpg

آقای حمیدی نژاد در این نشست ضمن اشاره به حضور پرشور مردم و دانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ، راهپیمایی امسال را دارای رنگ و بوی آموزش و پرورشی دانستند. وی افزود؛ وقتی دل ها در مسیر ولایت حرکت کنند خداوند برکات خود را جاری می کند و اگر ما همه چیز زندگی خود را در مدار ولایت تنطیم کنیم هیچ مشکلی در زندگی شخصی و اجتماعی به وجود نمی آید.

وی با تاکید بر اشارات مقام معظم رهبری (مدظله) به اهمیت آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، فرمودند که برای فهم و دریافت بیانات حضرت آقا، باید آن‌ها را مانند تفسیر قرآن، قسمت‌های جدا از هم را به هم وصل کنیم و در جنگ ترکیبی و شناختی جای خودمان را پیدا کنیم و عملیات کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان نکاتی را در رابطه با بیانیه گام دوم، جنگ شناختی و جنگ ترکیبی مطرح کردند. ایشان ضمن برشمردن مراحل پنجگانه شکل گیری تمدن اسلامی ، دلیل ماندن در مرحله سوم یعنی تشکیل دولت اسلامی را تربیت نکردن مدیر تراز جمهوری اسلامی به اندازه نیاز دانستند. وی افزود بیانیه گام دوم یک منشور راهبردی برای ادامه حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و شکل گیری تمدن اسلامی است. ایشان لازمه مقابله با جنگ ترکیبی در مقابل دشمن که دشمن تمرکز خود را بر نسل آینده گذاشته را، تشکیل جبهه واحد و کار تشکیلاتی دانستند.

حمیدی نژاد یکی از نقطه ضعف های آموزش و پرورش استان را نداشتن بانک اطلاعاتی از فرهنگیان و مدیران مجرب جهت انتصابات در آینده دانستند و تاکید کردند که یکی از ماموریت هایی که در حال انجام است، ایجاد این بانک اطلاعاتی می باشد که در این راه به کمک جمعیت فرهنگیان جوان نیازمندیم تا بتوانیم یک حرکت گسترده تحولی در آموزش و پرورش استان انجام دهیم.https://s26.picofile.com/file/8460044342/013.jpg

در ادامه این نشست، حجت الاسلام والمسلمین سلطانی با تاکید بر این صحبت مقام معظم رهبری(مدظله) که ؛ از افراد و حتی مجموعه‌ها به تنهایی کار بر نمی‌آید باید یک کار وسیع جبهه‌ای انجام داد. فرمودند: باید در کار تشکیلاتی خودخواهی‌ها کنار گذاشته شده و به سمت جبهه شدن در فعالیت های خود بپردازیم.

ایشان یکی از محاسن تشکل های مردمی را حاکمیتی نبودن آنان دانستند و به همین دلیل می توانند آزادانه درباره مسائل و مشکلات فکرکنند و به راهکارهای عملی مثمرثمر برسند.

وی به داشتن اخلاص در عمل و گفتار تاکید کردند و فرمودند؛ گاهی در کلاس درس یک جمله بیان می کنید اما همین یک جمله را با اخلاص و برای خدا بیان می کنید و تاثیر بسیاری می گذارد و تحولی در افراد ایجاد می کند، لذا به دنبال این کلمات و جملات با اخلاص باشید.

این نشست و پس از نماز ، صرف ناهار و استراحتی کوتاه، با حضور آقای رضوی ، عضو شورای شهر اهواز و مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان خوزستان ادامه یافت. آقای رضوی در این نشست به بیان راهکارهای مدیریتی در سطح آموزش و پرورش پرداختند و پس از آن به تعدادی از پرسش های حضار پاسخ دادند.https://s26.picofile.com/file/8460044334/012.jpg

مراسم هیئت عزاداری جمعیت فرهنگیان جوان استان خوزستان نیز پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار شد.

در پایان این نشست نیز به هر یک از دبیران شهرستانی جمعیت فرهنگیان جوان استان هدایایی تقدیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *